~ zibi • 2014-02-10
Ocena:
Mam leasing na samochód w tym banku. Dwa lata nie miałem żadnych problemów. W grudniu 2013 roku mijał kolejny rok i otrzymałem polisę AC/OC. Ponieważ znalazłem dwukrotnie tańszą polisę wystąpiłem o indywidualne ubezpieczenie. Zgodę otrzymałem.
Ale się zaczęło. Bank zaczął wystawiać faktury. Najpierw za polisę, która zaproponował choć zgodził sie na moją. Po interwencji otrzymałem fakturę korygującą. Potem dostałem fakturę za zgodę na indywidualne ubezpieczenie bez jakiekolwiek informacji, że taka opłata istnieje. Broker nie uprzedził wcześniej a na moje zdziwienie odpowiedział, że jest to w tabeli prowizji. Jest. Więc pomimo tego, że nie uprzedził mnie zapłaciłem ale z małym opóźnieniem bo wyjaśnienia trochę trwały. Zapłaciłem 23.01 a 27.01 bank wystawił monit i fakturę za ten monit Pani z działu obsługi nie przyjmuje do wiadomości, że monit został wystawiony 4 dni po dokonanej wpłacie. W między czasie dostałem kolejną fakturę. Tym razem za ubezpieczenie za poprzedni rok bo podobno nie było wliczone w czynsz leasingowy. Moje argumenty zupełnie są ignorowane. Totalny bałagan, brak komunikacji i traktowanie klienta poniżej jakiegokolwiek standardu. Jeśli ktoś potrzebuje więcej adrealiny to polecam ten bank. Jazda bez trzymanki. IDEAlny
10057