Grupa BPS

Adres siedziby:
Bank Polskiej Spółdzielczości Spółka Akcyjna
ul. Grzybowska 81
00-844 Warszawa

Infolinia Banku BPS:
801 321 456
+48 86 215 50 00 (również z zagranicy)

(36 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

36 Opinie

użytkownik
Ocena:
W grudniu 2016 dostałam telefon z prośbą o spłatę całych odsetek kredytu(ok, 2500 PLN). W placówce banku, gdzie podpisywałam umowę kredytu i jest dostępna moja dokumentacja-udzielono mi ustnie informacji o orientacyjnej (!) wartość odsetek i pani pokazała mi tabelkę (z danymi moimi i innych kredytobiorców jako dokumentację dotychczasowej spłaty kredytu. Zero informacji nt. środków dzięki którym mogę sprawdzić szczegóły spłaty kredytu, musiałam sama dojść po nitce do kłębka czytając umowę kredytu w domu. Na infolinii pomoc po linii najmniejszego oporu, w dodatku udzielają nieprawdziwych informacji jakoby "informacje o kredycie uzyska pan/pani w każdej placówce banku". W zasadzie na wszystkie moje zapytania konsultantka odpowiadała-proszę udać się do placówki banku (otwarta 9:00-17:00). W placówce w Warszawie,obok centrali pracownicy o bardzo niskich kompetencjach, pracownica banku nie potrafiła mi zaproponować żadnej formy dokumentacji, przy pomocy której mogę sprawdzić dotychczasowy stan spłaty kredytu, na moje zapytania w zasadzie jedna i ta sama odpowiedź "proszę odwiedzić placówkę w Płocku" (tam podpisałam umowę) i "nie mam dostępu do pani dokumentów". Zero empatii i zrozumienia dla klienta, który pomimo regularnych spłat dostaje od banku jedynie suche pisma-wezwania do zapłaty.