Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Getin Bank dla film to kompletna porażka. Można by napisać wiele złego o podejściu do klienta i zupełnie niezrozumiałych i bezsensownych procedurach. Przykladowo: - pracownicy w punktach zlokalizowanych w centach handlowych (które mają przyjazne godziny pracy) nie mają pojęcia o obsudze klienta firmowego, - zupełny brak kontaktu ze strony banku w przypadku braku dokumentów /podpisów, - placówki banku czynne do 17 lub 16.30 a przed bankiem kolejka na godzinne czekanie, - niezrozumiały sposób uruchamiania bankowości GB24, trwające tygodniami - wniosek w banku, tokeny wysyłane na telefon, loginy zwykła poczta i konieczność odsyłania potwierdzenia odebrania loginu (poczta lub w banku)!!!!! - - a na koniec okazało się, że we wniosku o bankowość internetowa nie zaznaczono kto będzie administratorem? Nie można zatem robić przelewów i mieć dostęp do wyciągów z konta - PO CO ZATEM TEN DOSTĘP DO BAKOWOSCI INTENETOWEJ? Żeby mieć token? Login? Nie znam drugiego, tak nieprzyjazego klientowi banku. U nas walka o dostęp trwa już ponad 2 miesiące. Nie polecam.!!!!