~ Malgorzata • 2018-07-27
Ocena:
Nie polecam. Obsługa DNO. Mój tata próbował zastrzec zagubiony dowód osobisty. W baku spędziliśmy ponad 2 godziny, bo pomimo dostarczenia wszystkich wymaganych procedurą banku dokumentów i mojego poświadczenia tożsamości ojca, pracownik banku stwierdził, że zastrzeżenie może być tylko na 3 dni i ma je ojciec odnawiać (bo nie ma drugiego dokumentu tożsamości) wraz ze mną poświadczającą tożsamość co 3 dni. Dodam, że ojciec jest osobą starszą (ok. 80 lat) i niedowidzącą. Wychodzi z domu bardzo rzadko. Druk, który dał nam do wypełnienia jasno mówił, że jak się dostarczy zaświadczenie z organu gminy to zastrzeżenie może być bezterminowe. Niestety Pan nas obsługujący nie umiał czytać ze zrozumieniem. Nawet dzwoniąc na infolinię otrzymałam prawidłową informację, źle Pan się upierał przy swoim. Wtórowała mu koleżanka z sąsiedniego stanowiska. W banku nie było żadnego przełożonego (urlop). "Bankier" gdzieś w końcu zadzwonił i po 2-ch godzinach stwierdził, że wprowadzając do systemu nasz wniosek zastrzeżenie jest na czas nieokreślony. Bez przeprosin, bez empatii dla osób starszych. Żenada jakich ludzi zatrudnia ten bank. W terminie możliwie najszybszym wycofuję wszystkie moje i taty oszczędności.
34507