Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Fakty: 1. Brak udzielania informacji w oddziałach w mojej sprawie. Mam to oczywiście na piśmie. 2. Wielokrotny brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni, co oznacza przyjęcie reklamacji, ale nie dla Noble Banku. Według nich winni są wszyscy inni, na przykład ja, bo mam pójść na pocztę szukać nieistniejącej odpowiedzi na reklamację, która nigdy nie została nadana. 3. Brak wywiązywania się z przyjętych reklamacji 4. Niektórzy pracownicy infolinii kłamią (mam wszystko nagrane) 5. Jeden z pracowników infolinii twierdził, że jest lekarzem w Tworkach (mam nagranie) i pytał mnie czy przełączyć mnie do psychiatryka (mam nagranie), co jest niebywałym skandalicznym zachowaniem. Ten sam Pan twierdzi, że przez telefon UWAGA: pokazuje dokumenty (mam nagranie) 6. Notoryczne rozłączanie się pracowników infolinii albo milczenie podczas rozmowy. 7. Brak uzyskania jakichkolwiek informacji na infolinii w mojej sprawie, mimo że bank pisemnie kieruje mnie na infolinię. 8. Według słow przełożonego pracowników infolinii pracownicy nie dysponują pełnomocniectwem ze strony banku 9. Uchylanie się od przyjmowania reklamacji, między innymi rozłączanie się podczas ich składania (mam nagrania) Ocena końcowa: poniżej zera. I tak za dużo. Musiałem dać pół gwiazdki, ale to jest kilkukrotnie przesadzona ocena. Żenada to i tak komplement.