~ mborus • 2017-09-12
Ocena:
Fakty:
1. Brak udzielania informacji w oddziałach w mojej sprawie. Mam to oczywiście na piśmie.
2. Wielokrotny brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni, co oznacza przyjęcie reklamacji, ale nie dla Noble Banku. Według nich winni są wszyscy inni, na przykład ja, bo mam pójść na pocztę szukać nieistniejącej odpowiedzi na reklamację, która nigdy nie została nadana.
3. Brak wywiązywania się z przyjętych reklamacji
4. Niektórzy pracownicy infolinii kłamią (mam wszystko nagrane)
5. Jeden z pracowników infolinii twierdził, że jest lekarzem w Tworkach (mam nagranie) i pytał mnie czy przełączyć mnie do psychiatryka (mam nagranie), co jest niebywałym skandalicznym zachowaniem. Ten sam Pan twierdzi, że przez telefon UWAGA: pokazuje dokumenty (mam nagranie)
6. Notoryczne rozłączanie się pracowników infolinii albo milczenie podczas rozmowy.
7. Brak uzyskania jakichkolwiek informacji na infolinii w mojej sprawie, mimo że bank pisemnie kieruje mnie na infolinię.
8. Według słow przełożonego pracowników infolinii pracownicy nie dysponują pełnomocniectwem ze strony banku
9. Uchylanie się od przyjmowania reklamacji, między innymi rozłączanie się podczas ich składania (mam nagrania)
Ocena końcowa: poniżej zera. I tak za dużo. Musiałem dać pół gwiazdki, ale to jest kilkukrotnie przesadzona ocena. Żenada to i tak komplement.
30353