Obsługa klienta w placówce: Z kilku osób personelu w placówce banku przy ul. H. Czaki w Warszawie jedna obsługiwała klientów, a reszta przerzucała jakieś papiery na biurkach, ignorując dużą kolejkę klientów. W końcu osoba mnie obsługująca okazała się zupełnie niekompetentna i nie potrafiła mnie obsłużyć.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Starałem się o kredyt samochodowy. Wymagania były ogromne. W innym banku otrzymałem kredyt na zakup samochodu DWA razy taniej (!) i bez problemów.. Wysokość opłat i prowizji: Zostałem bezczelnie oszukany przez przedstawiciela banku. Namawiał mnie na założenie rachunku i otrzymywanie 50 zł miesięcznie przez 6 miesięcy pod warunkiem zasilania konta odpowiednią kwotą i płatności kartą na określoną kwotę. Powiedział, że po 6 miesiącach będę mógł zlikwidować rachunek bez żadnych problemów. Prawda okazała się taka, że likwidując rachunek po 6 miesiącach musiałbym zwracać cała uzyskana kwotę premii (6 x 50 zł). Dowiedziałem się o tym przypadkiem, bo bank do końca mnie o tym nie informował. Teraz muszę się męczyć z tym kontem przez 2 lata i wciąż je zasilać kwotą 1000 zł miesięcznie i płacić karta na kwotę 300 zł miesięcznie. Nie byłoby problemu, gdybym znał te warunki od początki i na nie się zdecydował. Naciągacze.. Oferta kart płatniczych: Na szczęście są jeszcze banki nie wymagające określonej kwoty transakcji kartą i wydające karty za 0 zł..
28319