Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Przesiadka na nowy serwis to porażka! Podobnie jak cały bank! Informacja, że ze względu na zmianę programu bankowowości internetowej serwis nie czynny do dnia 10.11.2014r. O.K. nie ma sprawy, ale ani 10, ani 11, dziś 13.listopad, a zalogować się do konta dalej nie można, prowadzę firmę więc bez dostępu do konta to kaplica, ZUS nie zapłacony w terminie, bo bank mimo obietnic konta nie uruchomił, więc straty, próba dodzwonienia się na infolinie, to koszmar, informacja o oczekiwaniu 3 min. po czym albo "wybija" rozmowę albo po25 min. sam się rozłączyłem, Wizyta w oddziale to min. 40 min. do kasy i opłata za każdy przelew 8zł. a przez internet się nie da bo niedziała STRZEŻCIE SIĘ TEGO BANKU !!!!. Obsługa klienta w placówce: Po ładnym wystroju można się wiele spodziewać, czas oczekiwania do kasy aby wpłacić pieniądze to min. 40 min. Aby załatwić sprawy firmowe (poza kolejnością) czekałem 30 min. - byłem jedyny "z firmy" - TRAGEDIA.