Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Po zamknięciu kredytu, wysłanie odwłaszczenia pojazdu zajęło im prawie 2 miesiące. 11 miesięcy zajęło im ćżęściowe rozliczenie się z nadpłaty kredytu, oczywiście bez odsetek za zwłokę czego domagam się do dzisiaj oraz odliczyli sobie koszty przekazania pieniądzy. Obecnie, na żądanie wypłaty rekompensaty na mocy porozumienia z UOKiK, Getin Bank wmawia mi, że ja miałem kredyt na firmę, w związku z tym rekompensata mi się nie należy. Dostałem pismo z banku, w którym bank ? co tu owijać w bawełnę - kłamie, że ja miałem kredyt na firmę, a nie na siebie. Zdecydowanie radzę nagrywanie wszystkich rozmów z tymi ludźmi. Wczoraj, podczas składania skargi przez telefon, pracownica oświadczyła mi, że skarga nie została złożona i się rozłączyła. Na szczęście, mam nagranie. Bywałem też wielokrotnie okłamywany, że mogę swoje sprawy załatwiać w placówkach banku (co mam nagrane oczywiście). Swojej sprawy nie udało mi się załatwić w ŻADNEJ z placówek tego banku. W każdej ? tak w KAŻDEJ ? odmówiono mi informacji. Mam nawet 2 pisemne zaświadczenia, które udało mi się uzyskać, że odmawia mi się udzielenia informacji. Ja już nie korzystam z ich usług (miałem tylko ten kredyt) a nadal się "bujam" za zwrotem tego co mi się należy. Stanowczo nie polecam, chyba że ktoś lubi nerwy, brak odpowiedzi na reklamację, rozłączanie się przez telefon, odmawianie udzielania informacji w placówkach banku, pouczanie o zasadach kultury osobistej, obrażanie się i próby wyłudzenia danych osobowych. Moje wrażenie: traktują mnie jak "szmatę", nie wiem nawet czy dopisać "ludzką.", co potwierdza fakt, że odmawia mi się informacji na temat mojego kredytu. Mimo, że to polska firma, myślę że czym prędzej upadnie i zniknie z rynku tym lepiej dla Polski i Polaków. Z resztą, kogokolkwiek osobiście zapytam, każdy ? powtarzam każdy ? kto miał z tym bankiem do czynienia ma o nim negatywną opinię.