Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa zbywa i kłamie w żywe oczy. Mam zajęcie komornicze. Zawarłem ugodę z wierzycielem. Wierzyciel wysłał do komornika pismo, w którym potwierdza zawarcie ugody i przychyla się do prośby o uchylenie blokady. Informacja od komornika trafia e-dokumentem do banku i od odzyskania dostępu do moich środków ma dzielić mnie, jak zgodnym chórem twierdzą pracownicy oddziału, jak i infolinii banku-1-2 dni. Mijają 2 dni, jedna pani na infolinii twierdzi, że nie mają informacji od komornika, co jest bzdurą - kancelaria wysłała decyzję o odblokowaniu środków taką samą drogą, co o ich zablokowaniu. Pani konsultuje z działem, który się tym zajmuje. Czekam. Niestety Pani, która najwyraźniej nie wie, jak się ma nie uzyskuje potrzebnych informacji i obiecuje zadzwonić. Nie oddzwania. Po godzinie rozmawiam z inną Panią, która proponuje, że opowie mi o ich produktach. Pani obiecuje, że koleżanka oddzwoni. Nie oddzwania. Z 1-2 dni robi się 7, jak twierdzi kolejny Pan z infolinii i obcesowo doradza czekać, jak gdyby bank robił mi łaskę oddając moje własne pieniądze. Zablokowanie poszło bardzo sprawnie, z odblokowaniem jest jakiś problem - dlaczego? Bo Getin kocha tylko tych, na których zarabia. I do kiedy na nich zarabia. Po odblokowaniu środków - mam nadzieję, że w dniach najbliższych, na pewno skończę z usługami tej bandy biurokratów i kłamczuchów.