Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Getin Bank oraz Idea Bank to dwa dziadostwa zatrudniające dodatkowo na infolinii półgłowków,którzy za grosz nie maja pomyślunku.Powtarzają regułki jak nakręcone kukiełki i nijak nie można wytłumaczyć jednemu z drugim prostej i oczywistej sprawy.Podaję przykład.Brałem kredyt w Getinie. Na umowie stoi jak byk ,że mam zapewnić środki na koncie tego i tego dnia i bank będzie sobie pobierał ratę automatycznie.Po terminie pierwszej raty dostaję powiadomienie,że zostałem obciążony kwotą 15 zł za monit, bo nie zapłaciłem raty.Patrzę na konto rata wynosi 600 zł z groszami na koncie 30 ty zł.Myślę jakaś pomyłka itd.Przez e-maila ze swojego konta informuję bank,że nie pobrał sobie środków mimo,ze miał taki obowiązek ale za to ochoczo obciążył mnie opłatami za monit.Po 30 dniach dostaję odpowiedź od pani obsługującej reklamację z banku,że mam robić przelewy z konta a nie bank ma pobierać sobie opłaty automatycznie.Wysyłam jej cytat z umowy papierowej ,którą mam przed sobą i od pół-mózga bankowego dostaję odpowiedź,że ją to nie interesuje co mam na umowie ,bo ona w systemie ma zaznaczone co innego.No krew mnie zalała.Idąc jej tokiem rozumowania ma oznaczać ,że jeśli nieudolny pracownik banku zamiast 30 tys zł kredytu wpisał by do systemu 300 tys to miałbym spłacać 300 tys bo nie ważna jest umowa papierowa tylko to co jest w systemie.Jak z takimi półgłówkami załatwiać cokolwiek? Skończyło się to tym,ze musiałem dymać do oddziału banku i odsiedzieć w kolejce z półtorej godziny i ręcznie wszystko prostować.Nie polecam nikomu tego pseudo banku.Pomijam już fakt,że interfejs bankowy jest całkowicie beznadziejny.Zero przejrzystości i intuicyjności.Nie ma co porównywać do obsługi PKO BP.Niby bank stary ale jakość infolinii oraz obsługa interfejsu internetowego bije Getin na głowę. W Idea Banku zona zamyka konto firmowe już jakieś 7 miesięcy i dalej jest nie zamknięte. Poczekam jeszcze chwile i skieruję sprawę do UOKIKU lub do prawnika. Już raz usadził Idea Bank na 18 tyzs zł ( przegrali sprawę) to i drugi raz zajmie się tym przepraszam za nadużycie \"bankiem\"