Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja tam ni boję się podawać swojego imienia bo dobrze wiedzą o kogo chodzi. Mam kredyt w getin i tu przyznam - jeden plus dla nich, bo warunki były dobre. Zaproponowano mi konto firmowe do tego - za darmo wyp laty itp. więc zamieniłam mbank z którego systemu transakcyjnego po zmianach nie jestem zadowolona na getin. Przy pierwszym logowaniu dzwoniono do mnie i wyjaśniano gdzie co jest. Przekazano mi, że mam dwa rachunki - jeden do celów firmowych drugi do rozliczenia kredytu. No to podałam klientom numer rachunku i zadowolona czekam na wpływy. Zeszły pieniądze i zaczęły się schody. Przykładowo mam na koncie 60tys zł. Robię przelew do klienta na 30tys. Saldo po operacji pokazuje mi, że mam -8tyszł??? Dwa dni wiszenia na infolinii - pieniądze się pokazały. Robię przelew podatkowy - on wychodzi za dwa dni wraca. Robię go ponownie - znowu wraca, ale na wyciągach mam informację tylko o wychodzących przelewach (czyli teoretycznie powinnam zanieść wyciąg do skarbówki, bo mam vat zapłacony i to 4 razy). Znowu - mam na koncie 20tys, robię przelew na 12 tys, saldo po operacji 0zł. Sprawa się ciągnęła 2 miesiące. Mnóstwo siedzenia na infolinii, pisma do banku itp. W końcu w akcie desperacji poszłam do oddziału i powiedziałam, że jak nie oddadzą mi kasy wzywam policję. Sprawa wyjaśniona w 2 godziny - osoba, która zakładała konto źle mi przekazała informacje o kontach - to, które miało być firmowe, jest kontem technicznym. Bank ze swojej strony nic nie zrobił i w niczym nie pomógł - a jeszcze naliczył opłaty, bo korzystanie z konta miało być darmowe przy spełnieniu warunków operacji, ale że korzystałam z innego konta no to.... Teraz JA muszę klientom wysyłać na swój koszt znowu informację o zmianie numeru konta. JA muszę codziennie nawet kilka razy dziennie wchodzić na system i przenosić wpłaty, które jeszcze wchodzą na rachunek techniczny, na właściwe konto, by móc zrobić przelew. Księgowa do dziś nie może się połapać z wyciągami za poprzednie dwa miesiące - przelewy wychodziły i wracały i ciężko cokolwiek ustalić. Ale im w banku wyciągi pokazują się prawidłowe i są zupełnie inne od moich. Nie wspominając o wizerunku firmy - trzeci raz w ciągu dwóch miesięcy zmieniam konto, co wygląda jakbym przed komornikiem czy kimś takim uciekała. KSIĘGOWANIA - to jakiś horror. Pieniądze, które klient wysłał np. wczoraj rano wchodzą dziś wieczorem. Ogólnie żałuję wyboru i odradzam innym. Kredyt samochodowy był na dobrych warunkach ale konto, tym bardziej firmowe, to porażka.