Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank -mają albo taki bałagan i niekompetentnych pracowników albo celowo próbowali wyłudzić dodatkowe koszty przy zamknięciu kredytu samochodowego. Podpisałem umowę na kredyt z 1 rokiem karencji tzn. spłatę kredytu zaczynam po roku a w tym okresie 1 roku karencji mogę spłacić cały kredyt bez ponoszenia dodatkowych kosztów. I tak się stało. Na infolinii zgłosiłem dyspozycję zamknięcia kredytu, potwierdziłem kwotę jaką muszę wpłacić i pieniądze przelałem. Po 2 tygodniach dostaję pismo, że kredyt nie został zamknięty z powodu braku wystarczających środków na koncie, bez informacji jakiej kwoty brakuje i z jakiego powodu (skoro przed spłatą potwierdził mi pracownik banku ile zgodnie z umową mam wpłacić na konto). Kontakt z infolinią i dowiaduję się, że za wcześniejszą spłatę kredytu bank pobiera prowizję - więc podaję pracownikowi paragraf w umowie, która mówi coś innego. Ten czyta moją umowę, w której są zapisy, że za wcześniejszą spłatę kredytu bank pobiera opłatę przewidzianą w tabeli .... itp i bezczelnie pominął ostatnie zdanie tego paragrafu, który jasno mówi, że kredytobiorca w okresie karencji spłacający kredyt nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. I gdybym podczas rozmowy nie miał przed sobą umowy to pewnie przytaknąłbym, poprosiłbym grzecznie o obliczenie jaka jest ta prowizja i wpłaciłbym na konto "brakujące" według banku środki. Dopiero jak JA doczytałem pracownikowi Getin to ostatnie zdanie, które bezczelnie pominął cytując mi zapisy umowy ten przyjął reklamację. Równocześnie wysłałem pisemnie, z potwierdzeniem odbioru reklamację do banku z wezwaniem do wyjaśnienia na jakiej podstawie Getin nie zamknął mi kredytu jeżeli ja spełniłem wszystkie warunku umowy! Oczywiście wyjaśnień nie otrzymałem, nawet słowa przepraszam za ich błąd (jeżeli był to błąd) tylko informację o zamknięciu kredytu. Nigdy więcej kontaktu z Getin Noble Bankiem - albo mają niesamowity bałagan, albo nie czytają umów, które sami podpisują z klientami albo zwyczajnie chcieli wyłudzić ode mnie dodatkową prowizję!