Generali Ubezpieczenia

ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa

(35 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o Generali Ubezpieczenia

użytkownik
~ Klient  •  2017-11-09
Półtorej miesiąca czekam na potwierdzenie ubezpieczenia po zakupie samochodu i przesłaniu wszystkich dokumentów. Zbywanie klienta przez telefon przez pracowników którym się nawet na maila odpisać nie chce.
użytkownik
~ żanetka  •  2016-03-25
Jestem super zadowlona z ich usług. przeszłąm z pzu do nich i w zasadzie ubezpieczyłam wszytsko. teraz zastanawiam sie nad ubezpieczeniem na życie, duzo negatywnych opinii jest ale ja słyszłam sporo dobrego od znajomych. Zresztą sama tez mam dobre... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Sławek G  •  2015-11-24
Moją sprawą zgodził się zająć nawet Rzecznik Ubezpieczonych. Oszczędzałem w GENERALI przez 15 lat w Otwartym Funduszu Emerytalnym, gdy po 15 latach zdecydowałem się przenieść do ING, i zażądałem wypłaty wartości wykupu polisy. NIE ODPOWIEDZIELI NA... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ P_o_s_z_k_o_d_o_w_a_n_a  •  2015-06-30
Najgorsza firma jaka może być!!!\\\\r\\\\nW zyciu nie spotkałam gorszej firmy ubezpieczeniowej. Źle informują o sompletowaniu dokumentacji wogóle odbijanie piłeczki od poszkodowanego do sprawcy . Ponad miesiąc czasu oczekiwania na decyzję, a w koń... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Najgorsze T.U. GENERALI  •  2015-05-05
Walczę o odszkodowanie z O.C. sprawcy wypadku. Minął już 133 dzień bez odszkodowania. W 90 dniu napisali pismo z odmową wypłaty odszkodowania ze względu na brak potwierdzenia ze strony sprawcy. Oczywiście oświadczenie wypisane na miejscu zdarzenia... zobacz całą opinię »
użytkownik
~ Automobilista  •  2015-02-21
Witam Nie polecam wręcz odradzam korzystanie z usług generali. Towarzystwo po szkodzie komunikacyjnej zachowuje się jakby klient byłby "szkodnikiem" , infolinia całkowicie nie odpowiedzialna (aczkolwiek kontakt natychmiastowy nie trzeba czekać ).... zobacz całą opinię »