~ Klient • 2019-05-02
Ocena:
Grałem przez 8 miesięcy zanim poległem całkowicie.
Rezultat- straciłem wszystkie pieniądze...
Pretensje mogę mieć tylko do siebie,że dałem się w to wciągnąć.
Najbardziej zrazilo mnie to,że po pierwszych transakcjach, które nie były dla mnie zbyt udane byłem zachęcany do nowych (pseudo-atrakcyjnych) bonusów...dla mnie jeśli manager widzi ,że komuś nie idzie i rzeczywiście traci swoje pieniądze-nie powinien dalej zachęcać klienta i pakowac go w wieksze bagno,a wręcz przeciwnie...ale nie oszukujmy się grunt to utrzymać klienta jak najdłużej przy sobie i dość do upadłego,a później mówić, że sam się na to pisał.
Kolejnym minusem jest brak możliwości kontaktu telefonicznego...A poza tym wiadomości o rynku przychodziły do
mnie za każdy razem z innego numeru telefonu.
Kolejna rzecz a jest to ,że platforma powinna ukazywać(zarówno na aplikacji mobilnej jak i na stronę,której się logujemy)wszelkie teraźniejsze koszta jakie ponosimy-mowie tu głównie o opłatach nocnych tak żeby klient był świadom jakie koszta poniesie,Gdy nie zamknie swoich instrumentów tego samego dnia(tj. Do godziny 00:00).
Sumując...jeśli taka platforma wchodzi na Nasz rynek i probuje kupic polskich klientow to powinna być najpierw sprawdzona pod różnymi kątami przez jakiś organ,który ja przeswietla i jesli nie widzi zadnych obiekcji to dopuszcza do wejscia na Nasz rynek...jesli sa jakies obiekcje...adios...
39855