Ferratum Bank

(82 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

82 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jeden dzień spóźniłam się z ratą i to tylko dlatego że nie zdążyłam zrobić przelewu. Od razu rano na drugi dzień telefon z działu windykacji. Pani bardzo niemiła, nawet nie zapytała skąd opóźnienie. Na moją informację że przelew już został wykonany zareagowała niedowierzaniem i bardzo niemiłymi komentarzami. Co po 1 dniu opóźnienia moim zdaniem jest nie do przyjęcia przez klienta. Na szczęście została mi już końcówka rat.

Komentarze (1)

użytkownik
~ czekry  •  2015-04-16
Potwierdzam, jeden dzień opóźnienia, naliczono opłatę dodatkową od 1000,00 zł w wysokości 285,00 zł. Lichwa i tyle. Obsługa klienta jak w mięsnym. Zdecydowanie nie polecam. Pierwszy i ostatni raz dałam się naciąć.
dodaj komentarz +