~ Arek • 2016-08-01
Ocena:
Mam trochę doświadczenia z bankami i wiele mogę zrozumieć ale takich złodziejskich procedur nie ma chyba żaden bank. Krotko mówiąc nigdy nie będziecie wiedzieć za co, dlaczego i kiedy pobrano wam z konta jakieś opłaty. Nie będę się rozpisywał o ich złodziejskich procedurach ponieważ powstałaby książka. Opisze tylko dwie dosyć proste sprawy z którymi wszyscy klienci Eurobanku mają duże problemy. Pierwsza dotyczy bankowości internetowej gdzie ustawione przez bank limity przelewów są tak niskie że będziecie mieli problemy z przelewami. Malo tego nie zrobicie nawet przyszłych płatności czyli tych odroczonych jeżeli limity na dany dzień zostały wykorzystane!!! Zmienić te limity bardzo trudno ponieważ nie ma takiej opcji on-line. Trzeba do nich dzwonić, wówczas okazuje się, że nie możecie tego zrobić bo nie macie aktywowanego telekodu itd. Robią problemy na każdym kroku. Proces zmiany może trwać kilka dni a i tak nie zostaną one zmienione tak jak byście chcieli. Bank ma swoje limity więc pozostają płatności na raty każdego dnia! Prawda, że zlodziejstwo? Wasze pieniądze ale korzystać z nich nie możecie. Kolejna sprawa to zamykanie konta. W bankowości internetowej jest niby opcja - zamknij konto ale to tylko pozory, że można to zrobić tak łatwo. Bank ma 28 dni na zamknięcie konta ale okazuje się, że po złożeniu takiego wniosku nic już na koncie nie zrobicie chociaż będziecie musieli zapłacić za 28 dni jego użytkowani! Wasz wniosek zamknięcia konta powoduje zablokowanie możliwości korzystania z konta czyli nie można robić przelewów, wpłat, wypłat itd. Macie martwe konto do tego nie otrzymacie potwierdzenia jego zamknięcia (bank o tym nie informuje!!!) a jeżeli pojawi się debet na koncie np. z powodu nie opłacenia korzystania z konta (9 zł) to konto nie zostanie zamknięte!!! O czym dowiecie się dopiero z wezwania do zapłaty które kosztuje chyba ok. 50 zł. To chyba wystarczy aby zrazić się do tego banku. Takich procedur w Eurobanku jest pełno o czym bank nie informuje a w ten sposób żeruje na nieświadomych klientach dlatego ostrzegam przed korzystaniem z ich usług jakie by one nie były. Możecie sami się przekonać o tym lub posłuchać już doświadczonego ich klienta. Szkoda, że sam wcześniej nie sprawdziłem opinii o tym banku. Pozdrawiam
16877