~ miodek • 2015-09-02
Ocena:
Byłam klientką tego banku przez ponad 6 lat i współpraca układała się bardzo dobrze. Właściwie chyba byłam idealnym klientem, bowiem niczego od nich nie potrzebowałam, za to przelewy na konto były regularne. Problem po ich stronie zaczął być w momencie, kiedy przymierzałam się do zaciągnięcia kredytu hipotecznego. MdM? Zapomnij. Chaotyczne podejście do klienta. Milion konsultacji pomiędzy specjalistami obsługi klienta i wychodzi się z placówki zadając sobie pytanie: Po co człowiek tam w ogóle poszedł? Mało elastyczności jest w tym banku, nie jest on już tak bardzo "do klienta". Obsługa jest bardzo miła i stara się bardzo, ale brak w tym zdecydowania, konkretów, szybkości działania. Uśmiech nr 5 na pierwszym miejscu, ale jak zaczyna się zadawać pytania to mina pracownikom rzednie.
Chwalą się najniższymi ratami kredytów, ale niestety nie znam żadnej osoby, której "udałoby się" zaciągnąć tam kredyt.
Ponadto doradcy finansowi jakoś nie polecają eurobanku.
14271