~ niki123 • 2018-06-14
Ocena:
NIE POLECAM!!!!!!!!
Niedawno niestety, doszło do zdarzenia i musiałam skorzystać z ubezpieczenia AC, za które od kilku lat płaciłam Wam duże pieniądze. Podobno był to pakiet jeden z najlepszych, a to dobre. Jestem osobą młodą i taką sytuacje miałam pierwszy raz, gdy chciałam dowiedzieć się czegokolwiek na infolinii lub w oddziale zostałam odsyłana a to do jednych a to do drugich. Nie wspominając o czekaniu na infolinii na połączenie godzinami. Przeszkolenie kadry pracowniczej w waszej firmie jest znikome, nie dość że moim ubezpieczeniem zajmował się mój niby "opiekun", który na każde moje pytanie musiał sam pytać innych jak to wygląda. To Wasz rzeczoznawca, który przyjechał na oględziny auta, po przejechaniu palcem po pękniętej szybie uznał, iż pęknięcie nie ma uszczerbku więc jej nie uznał. Do tego, próbował mi wmówić, że do pęknięcia doszło na skutek innego zdarzenia. Niestety na nic zdały się moje odwołania od jego decyzji, wnioskuje że nawet tego nie przeczytaliście. Bo w odpowiedzi na nie napisaliście mi dokładnie te same wnioski co Państwa rzeczoznawca. Do tego, żałuje że nie zrobiłam tak jak polecali mi znajomi, czyli nie uszkodziłam szyby tak aby nie miał ten Pan wątpliwości, iż należy ją wymienić. Niestety tylko w Polsce trzeba oszukiwać aby udało się załatwić wszystko tak jak należy...
33759