~ klient • 2015-07-07
Ocena:
\"żale\" do Hestii:\r\nWitam\r\n\r\nOpis zdarzenia:\r\n Zwróciłem uwagę, że w naszym telewizorze nie działa internet.\r\nOkazało się, że przewód wraz z gniazdem internetowym, które wypadło i odłączyło się od odbiornika wisi niepodłączony.\r\nPo krótkich poszukiwaniach żona znalazła polisę (nr 19/DOK/H/01281/2012 z dnia 2012-09-09), po przeczytaniu której (przypadkowe uszkodzenie i awaria sprzętu) okazało się, że możemy w ramach ubezpieczenia w Waszej firmie naprawić tę drobną usterkę.\r\nPostanowiłem zadzwonić i zgłosić tę awarię.\r\nDodzwoniłem się do Pani Joanny A-P. przygotowany jak to opisane w części \"Sposób postępowania w przypadku szkody\" na \"krótki opis zdażenia i opisanie rodzaju potrzebnej pomocy\".\r\n\r\nPrzebieg rozmowy:\r\nPo przedstawieniu się opisałem co mi się dzisiaj przydarzyło z telewizorem, co opisałem powyżej.\r\nPani w trakcie rozmowy (po około 10 minutach) doszła do wniosku, że oddala moje zgłoszenie, bo nie opisałem dokładnie przebiegu zdarzenia, więc wniosek jest niezasadny.\r\nZatkało mnie, poprosiłem o komentarz.\r\nPani powiedziała, że zgodnie z \"Warunkami ubezpieczenia sprzętu gospodarstwa domowego zakupionego w ERO-NET SP.Z O.O.\" nie opisałem dokładnie przebiegu zdarzenia, więc wniosek jest niezasadny.\r\nNasza rozmowa trwała ponad godzinę!\r\n\r\n W warunkach ubezpieczenia jasno opisane są moje obowiązki jeśli chodzi o zgłaszanie szkody. \r\nGdyby było w nich napisane, że Wasz pracownik podczas zgłoszenia szkody może ją oddalić nieodwołalnie, bo nie umiem zakwalifikować uszkodzenia według definicji i dokładnie opisać przebiegu zdarzeń kończących się tym uszkodzeniem, nigdy bym się na takie ubezpieczenie nie zdecydował.\r\n Właśnie po przeczytaniu warunków umowy w sklepie, które były dla mnie jasne i przejrzyste zdecydowałem o jej dokupieniu.\r\nKorzystałem już z usług Waszej firmy (poprzez mojego pracodawcę) i rozmowy z konsultantami przebiegały zupełnie inaczej!\r\n Uważam, że nieodwołalne oddalenie mojego wniosku o naprawienie drobnej wydawałoby się usterki przez panią Joannę A-P. jest nieuczciwe. Wasz pracownik celowo tak kierował rozmową, by z moich wypowiedzi ułożyć oświadczenie niespełniające warunków do jego przyjęcia. \r\n Oczekuję profesjonalnej obsługi, przyjęcia mojego wniosku i rozpatrzenia go przez osobę kompetentną w oparciu u podpisane przeze mnie, Pana Piotra M-Ś. oraz Pana Jarosława P. warunki ubezpieczenia mojego telewizora.\r\n Naszą rozmowę nagrałem i chętnie bym użyczył, ale Pani Joanna A-P. nie zgodziła się na jej wykorzystanie.\r\nJakby się ta sprawa nie skończyła - pozostaje niesmak. Moja rodzina nie będzie już korzystać z usług Waszej firmy a zapytanym będę udostępniał ten list.\r\nZ wyrazami szacunku ...
13835