Ergo Hestia

ul. Hestii 1
81-731 Sopot

(173 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

173 Opinie

użytkownik
Ocena:
\"żale\" do Hestii:\r\nWitam\r\n\r\nOpis zdarzenia:\r\n Zwróciłem uwagę, że w naszym telewizorze nie działa internet.\r\nOkazało się, że przewód wraz z gniazdem internetowym, które wypadło i odłączyło się od odbiornika wisi niepodłączony.\r\nPo krótkich poszukiwaniach żona znalazła polisę (nr 19/DOK/H/01281/2012 z dnia 2012-09-09), po przeczytaniu której (przypadkowe uszkodzenie i awaria sprzętu) okazało się, że możemy w ramach ubezpieczenia w Waszej firmie naprawić tę drobną usterkę.\r\nPostanowiłem zadzwonić i zgłosić tę awarię.\r\nDodzwoniłem się do Pani Joanny A-P. przygotowany jak to opisane w części \"Sposób postępowania w przypadku szkody\" na \"krótki opis zdażenia i opisanie rodzaju potrzebnej pomocy\".\r\n\r\nPrzebieg rozmowy:\r\nPo przedstawieniu się opisałem co mi się dzisiaj przydarzyło z telewizorem, co opisałem powyżej.\r\nPani w trakcie rozmowy (po około 10 minutach) doszła do wniosku, że oddala moje zgłoszenie, bo nie opisałem dokładnie przebiegu zdarzenia, więc wniosek jest niezasadny.\r\nZatkało mnie, poprosiłem o komentarz.\r\nPani powiedziała, że zgodnie z \"Warunkami ubezpieczenia sprzętu gospodarstwa domowego zakupionego w ERO-NET SP.Z O.O.\" nie opisałem dokładnie przebiegu zdarzenia, więc wniosek jest niezasadny.\r\nNasza rozmowa trwała ponad godzinę!\r\n\r\n W warunkach ubezpieczenia jasno opisane są moje obowiązki jeśli chodzi o zgłaszanie szkody. \r\nGdyby było w nich napisane, że Wasz pracownik podczas zgłoszenia szkody może ją oddalić nieodwołalnie, bo nie umiem zakwalifikować uszkodzenia według definicji i dokładnie opisać przebiegu zdarzeń kończących się tym uszkodzeniem, nigdy bym się na takie ubezpieczenie nie zdecydował.\r\n Właśnie po przeczytaniu warunków umowy w sklepie, które były dla mnie jasne i przejrzyste zdecydowałem o jej dokupieniu.\r\nKorzystałem już z usług Waszej firmy (poprzez mojego pracodawcę) i rozmowy z konsultantami przebiegały zupełnie inaczej!\r\n Uważam, że nieodwołalne oddalenie mojego wniosku o naprawienie drobnej wydawałoby się usterki przez panią Joannę A-P. jest nieuczciwe. Wasz pracownik celowo tak kierował rozmową, by z moich wypowiedzi ułożyć oświadczenie niespełniające warunków do jego przyjęcia. \r\n Oczekuję profesjonalnej obsługi, przyjęcia mojego wniosku i rozpatrzenia go przez osobę kompetentną w oparciu u podpisane przeze mnie, Pana Piotra M-Ś. oraz Pana Jarosława P. warunki ubezpieczenia mojego telewizora.\r\n Naszą rozmowę nagrałem i chętnie bym użyczył, ale Pani Joanna A-P. nie zgodziła się na jej wykorzystanie.\r\nJakby się ta sprawa nie skończyła - pozostaje niesmak. Moja rodzina nie będzie już korzystać z usług Waszej firmy a zapytanym będę udostępniał ten list.\r\nZ wyrazami szacunku ...