~ Paulie Gualtieri • 2009-07-23
Ocena:
Ocena gwiazdkowa tu nie przystaje. Wyjaśniam:
- Za obsługę klienta ZERO z małym plusem: przed złożeniem wniosku twierdzili, że rozpatrzenie jego trwa "7 dni roboczych". Naiwny byłem. Wniosek złożony 13 maja, dziś czyli 23 lipca podpisaliśmy umowę. Po drodze było mnóstwo przesuwań, żądania kolejnych dokumentów (w tym np. takich, o których nie słyszeli doktorzy prawa bankowego - nie żartuję). Nasza doradczyni wielokrotnie wydawała się lekceważyć naszą sprawę, chociaż nie wykluczam, że to subiektywne wrażenie związane z niewytłumaczalnie długim czekaniem. Mobilność doradcy to fikcja. Zapomnieli poinformować o przeprowadzce biura. Wreszcie w ostatnim tygodniu przed sporządzeniem umowy bank zaczął znajdować różne problemy, tak jakby dopiero "usiedli" do naszego wniosku. Jednocześnie dopiero w tym momencie zaczęli wykazywać wolę podpisania z nami tej umowy.
- Za warunki kredytu, porównując z innymi bankami (PKOBP, BOś, mbank, dojcz, polbąk, nordea), dałbym 6 gwiazdek. Zero prowizji, zero marży w pierwszym roku. Marża w euro 2,1 (teraz chyba jest ponad 3%). Jedyne wymagane ubezpieczenie - od ognia.
Podsumowując - polecam każdemu, kto kupuje od osoby zaufanej i bardzo cierpliwej. Nie dla ludzi o słabych nerwach. Dwumiesięczne czekanie to TRAGEDIA.
1083