~ BMS • 2012-12-07
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Źle obliczają oprocentowanie. Jak się klient upomni, to przyznają rację, a tak to wszystkich łupią.. Dostęp internetowy: Dno totalne. System transakcyjny działa, jakby był w fazie daleko przed Beta. Komentarze w systemie nie odpowiadają funkcjonalności. Np. te dotyczące przeczytania komunikatów i przenoszenia ich do zachowanych.
Przelewy wykonywane ręcznie przez pracowników, dlatego przy przelewie w obrębie tego samego banku w sobotę czeka się do poniedziałku, czego nie ma w mBanku.. Obsługa klienta w placówce: ZERO kompetencji. Nie znają podstawowych pojęć. Informują o terminie dostarczenia dokumentu z księgi wieczystej, a potem się okazuje, że wszystko jest źle. Informują, żeby dostarczyć po 2 tyg. a potem się okazuje, że za wcześnie wszystko trzeba od nowa robić i płacić.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Czas oczekiwanie na załatwienie sprawy dramatyczny. Analitycy nie stosują się do regulaminu banku. Raz wydają decyzję na 90 dni, raz na 78. Wszystko pokręcone, a klient cierpi.. Elastyczność oferty: Wszystko sztywne jak w dybach. Wysokość opłat i prowizji: za wszystko każą płacić, nawet za to co ustawowo należy się klientowi za darmo. Są wyroki w tych sprawach, a bank nadal swoje.. Oferta kart płatniczych: wyzyskują niewiedzę klientów i wyłudzają dane osobowe i przekazują je dalej..
27519