Deutsche Bank Polska

Adres siedziby:
Deutsche Bank Polska S.A.
ul. Lecha Kaczyńskiego 26
00-609 Warszawa

(299 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

299 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Źle obliczają oprocentowanie. Jak się klient upomni, to przyznają rację, a tak to wszystkich łupią.. Dostęp internetowy: Dno totalne. System transakcyjny działa, jakby był w fazie daleko przed Beta. Komentarze w systemie nie odpowiadają funkcjonalności. Np. te dotyczące przeczytania komunikatów i przenoszenia ich do zachowanych. Przelewy wykonywane ręcznie przez pracowników, dlatego przy przelewie w obrębie tego samego banku w sobotę czeka się do poniedziałku, czego nie ma w mBanku.. Obsługa klienta w placówce: ZERO kompetencji. Nie znają podstawowych pojęć. Informują o terminie dostarczenia dokumentu z księgi wieczystej, a potem się okazuje, że wszystko jest źle. Informują, żeby dostarczyć po 2 tyg. a potem się okazuje, że za wcześnie wszystko trzeba od nowa robić i płacić.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Czas oczekiwanie na załatwienie sprawy dramatyczny. Analitycy nie stosują się do regulaminu banku. Raz wydają decyzję na 90 dni, raz na 78. Wszystko pokręcone, a klient cierpi.. Elastyczność oferty: Wszystko sztywne jak w dybach. Wysokość opłat i prowizji: za wszystko każą płacić, nawet za to co ustawowo należy się klientowi za darmo. Są wyroki w tych sprawach, a bank nadal swoje.. Oferta kart płatniczych: wyzyskują niewiedzę klientów i wyłudzają dane osobowe i przekazują je dalej..