~ Katarzyna z Krakowa • 2019-03-24
Ocena:
Witam serdecznie , dziś o godzinie 12:00 dzwoniłam na infolinię Luxmed i z rozmowy dowiedziałam się ( po zweryfikowaniu moich danych osobowych) , że mam się udać na ulicę Opolską 114 i tam otrzymam pomoc lekarza internisty . Od rana mam problem z okiem , odczuwam silny ból ,mam światłowstręt oraz uczucie ciała obcego w oku , omówiona wizyta na następny dzień tj .25.03.2019 jest dla mnie zbyt odległa ponieważ dziś tj.24.03 .2019 źle się czuje. Pojechałam pod wskazany adres Opolska 114 i dowiedziałam się że mam zapłacić za wizytę 130 złoty.
Czuję się przez Państwa firmę Compensa oszukana , infolinia kieruje mnie do lekarza , gdzie mam zapłacić . Moje pytanie brzmi ,to po co mam płacić abonament w Państwa firmie.
Od ponad półtora roku płacę abonament i wogule nie korzystam , ponieważ jestem osobą zdrową , a jeśli potrzebuję pomocy nie otrzymuje jej , jestem fałszywie informowana przez infolinię ( tracę czas i pieniądze na transport aby dojechać na ulicę Opolską).
Wykonuje kolejny telefon na Infolinię Compensa i dowiaduje się od pani :
" Mam sobie robić w domu okłady z herbaty" , przepraszam bardzo ale to jest farsa i sprawa do nagłośnienia w jaki sposób Państwo traktują klientów .
Na koniec całej historii udaję się do placówki NFZ przy ulicy Armii Krajowej 5 , jest mi tutaj udzielona pomoc lekarska, otrzymuje antybiotyk.
38959