Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank zszedł na psy. Pobiera opłaty za wszystko, co tylko jest możliwe a nawet więcej. Poza opłatą za prowadzenie konta oraz drugą za korzystanie z karty, bank pobiera 7zł za każdą wypłatę z bankomatu (Euronet, gdyż bank ten nigdy nie posiadał swoich bankomatów, Euronet kiedyś były darmowe), zagalopowałam się i sprawdziłam stan konta w bankomacie, co kosztowało mnie kolejne 5zł, po tym jak bankomat nie wypłacił mi 100zł z konta, na którym było 106,65 a więc o 35 groszy za mało, aby ściągnąć opłatę za tą transakcję. Bank oferuje również możliwość kontaktu telefonicznego (CitiPhone), usługa ta kosztuje 6zł miesięcznie niezależnie, czy w danym miesiącu korzysta się z niej czy nie. Mając kartę debetową i kredytową sama możliwość korzystania z tej usługi kosztowała mnie więc 12zł miesięcznie, co daje 144zł rocznie. Pobierano też ode mnie opłatę 3zł miesięcznie za korzystanie z wpłatomatów (przez 11 lat posiadania konta w tym banku nie skorzystałam z wpłatomatu ani razu). Po zapytaniu, z jakiej okazji pobierana jest ode mnie ta opłata, usłyszałam w słuchawce - uwaga - że jest ona DOBROWOLNA, tak więc sponsorowałam sobie bank przez jakiś dość długi czas. Kiedy kończył mi się okres ważności karty debetowej, bank wysłał mi kolejną z 4-tygodniowym wyprzedzeniem i zdezaktywował poprzednią kartę, zanim otrzymałam pocztą nową i oczywiście zanim nowa karta została aktywowana. Miałam w związku z tym problem, gdyż przez kilka dni nie mogłam zapłacić sklepowi internetowemu za złożone tam zamówienie. Bank tłumaczył się jedynie, że "tak działa system" - idiotyczny, to prawda, jak i sam bank. Nie jest to bank sprzyjający klientom, dlatego wkrótce się z nim pożegnam. Tak dla ciekawostki - posiadam też konto w banku angielskim (jako, że żyję w UK) i ów bank nie pobiera ode mnie ani funta. Można? Można.