BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
W trakcie pobytu za granicą duet bank BNP i karta otwarta na świat sprawdził się wyjątkowo słabo - zgłaszane problemy z kartą płatniczą pozostawały bez odpowiedzi, na pytania przesyłane innymi kanałami otrzymywałem odpowiedzi z zachęcaniem do zadzwonienia na infolinię (brak zrozumienia przez Bank, że roaming potrafi sporo kosztować), czas oczekiwania na rozmowę telefoniczną również spory. W trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że zgłoszenie zostało przyjęte natomiast dział zajmujący się kartami pracuje do godziny 16 lub 17, w związku z czym weryfikacja problemu będzie mogła nastąpić najprawdopodobniej dopiero w następnym dniu roboczym... Po kilku przypomnieniach się z problemem otrzymałem odpowiedź, że zarejestrowano moją reklamację (pytanie dlaczego dopiero po kilku moich kontaktach z Bankiem w jednej i tej samej sprawie) i Bank odpowie na nią w ustawowym terminie (tj. 30 dni). Zgodzę się z opiniami, że jak przychodzi do założenia konta, to wszystko super. Jednakże w przypadku problemów opisany Bank sprawdza się bardzo słabo - w porównaniu z innymi bankami, w których posiadam konto jest to najgorsza obsługa, z jaką miałem do czynienia.