~ Paweł • 2019-07-25
Ocena:
W trakcie pobytu za granicą duet bank BNP i karta otwarta na świat sprawdził się wyjątkowo słabo - zgłaszane problemy z kartą płatniczą pozostawały bez odpowiedzi, na pytania przesyłane innymi kanałami otrzymywałem odpowiedzi z zachęcaniem do zadzwonienia na infolinię (brak zrozumienia przez Bank, że roaming potrafi sporo kosztować), czas oczekiwania na rozmowę telefoniczną również spory. W trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że zgłoszenie zostało przyjęte natomiast dział zajmujący się kartami pracuje do godziny 16 lub 17, w związku z czym weryfikacja problemu będzie mogła nastąpić najprawdopodobniej dopiero w następnym dniu roboczym...
Po kilku przypomnieniach się z problemem otrzymałem odpowiedź, że zarejestrowano moją reklamację (pytanie dlaczego dopiero po kilku moich kontaktach z Bankiem w jednej i tej samej sprawie) i Bank odpowie na nią w ustawowym terminie (tj. 30 dni).
Zgodzę się z opiniami, że jak przychodzi do założenia konta, to wszystko super. Jednakże w przypadku problemów opisany Bank sprawdza się bardzo słabo - w porównaniu z innymi bankami, w których posiadam konto jest to najgorsza obsługa, z jaką miałem do czynienia.
41193