~ Mam konto od 6 lat • 2018-10-22
Ocena:
Mam konto w bgż od ponad 6 lat, więc mogę się wypowiedzieć o moich długoletnich doświadczeniach z tym bankiem. Niestety zdarzyło mi się wiele nieprzyjemnych sytuacji z tym bankiem zaczynając od tego, że bankomat bgztu nie wypłacił mi ponad 3 tys zł, a z konta została mi odjęta kwota. W celu odzyskania należnej mi kwoty musiałem ręcznie pisać w banku reklamacje, którą rozpatrzyli dopiero po miesiącu ( musiałem się przypominać co jakiś czas). Po zmianie warunków korzystania z konta, nie zostały one wprowadzone przez pracownika banku do systemu co spowodowało ciągłe naliczanie opłat na starych warunkach. Po złożeniu kolejnej reklamacji otrzymałem z powrotem pieniądze po wielu mailach do placówki banku, w którym został podpisany aneks do umowy z bankiem. Kolejnym przypadkiem było przysałanie mi nowej karty, "złotej karty", która nie była przeznaczona do mojego konta( kolejne wyjaśnienia w banku były potrzebne). Kolejnym mankamentem jest beznadziejna aplikacja mobila, która nie pozwala nawet na przejrzenie historii transakcji(tylko po to była mi wtedy potrzebna). Gwoździem do trumny był ostatni incydent, kilka dni temu wysłałem ważne dla mnie przelewy( zus, us). Niestety przelewy nie doszły, "wiszą w systemie" ze statusem "przyjęto do realizacji". Oczywiście dział techniczny od tygodnia to rozpatruje, a ja dalej nie mogę wysyłać przelewów z mojego głównego konta. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne, moja żona ma konta w innych bankach od wielu lat i takich sytuacji nigdy nie miała. Z wielką ulga odchodzę od tego banku i nie polecam nikomu.
36001