~ Małgorzata Lindemann • 2018-07-03
Ocena:
Bank porażka, udzielono kredytu przez telefon, w międzyczasie bank przysłał kartę kredytową. Pomimo informacji w korespondencji, iż uruchamia ją Klient bank zrobił to sam!!! Kredyt spłacany co miesiąc w podwójnej wysokości raty a mimo to ciągle telefony z groźbami o przekazaniu danych do BIK - oczywiście żadnych wyjaśnień. Dodatkowo okazuje się, że w ramach karty kredytowej był kupowany na raty sprzęt AGD i RTV - pracownicy banku nabrali wody w usta, nikt nic nie wie. Na pewno nie korzystał z karty ani tych rat Klient, który wziął pierwszy kredyt. Kiedy poprosiłam o wyciąg wszystkich transakcji z rachunku odesłano mnie do oddziału na drugim końcu miasta (oczywiście muszę stawić się osobiście)! Po raz kolejny naliczone są opłaty za kartę z odsetkami i groźby przekazania sprawy do komornika. Żeby było śmieszniej bank nie udostępnił żadnego kanału dostępu elektronicznego do tego niby konta!
Omijać bardzo szerokim łukiem.
Zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do KNF.
34127