BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank porażka, udzielono kredytu przez telefon, w międzyczasie bank przysłał kartę kredytową. Pomimo informacji w korespondencji, iż uruchamia ją Klient bank zrobił to sam!!! Kredyt spłacany co miesiąc w podwójnej wysokości raty a mimo to ciągle telefony z groźbami o przekazaniu danych do BIK - oczywiście żadnych wyjaśnień. Dodatkowo okazuje się, że w ramach karty kredytowej był kupowany na raty sprzęt AGD i RTV - pracownicy banku nabrali wody w usta, nikt nic nie wie. Na pewno nie korzystał z karty ani tych rat Klient, który wziął pierwszy kredyt. Kiedy poprosiłam o wyciąg wszystkich transakcji z rachunku odesłano mnie do oddziału na drugim końcu miasta (oczywiście muszę stawić się osobiście)! Po raz kolejny naliczone są opłaty za kartę z odsetkami i groźby przekazania sprawy do komornika. Żeby było śmieszniej bank nie udostępnił żadnego kanału dostępu elektronicznego do tego niby konta! Omijać bardzo szerokim łukiem. Zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do KNF.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Rozpylacz  •  2018-09-30
Kredyt udzielony przez telefon to mogła być wyłącznie gotówka. Jeżeli otrzymała Pani kartę, to musiała Pani podpisać umowę ratalną ze sklepem a zakup obciążył założony w tej samej chwili rachunek karty kredytowe otwarty w tym banku. Karta która zostaje przysłana może być schowana głęboko do szuflady albo zniszczona, tylko warto wpierw się zorientować czy karta jest unieważniona, bo potem jest łubudu i krzyki na infolinii, że są opłaty mies. za kartę naliczane. A bank nie ma obowiązku udostępniać kanałów elektronicznych przy podpisaniu umowy ratalnej czy zawnioskowaniu o kredyt telefonicznie. Może Pani dokonać tego samodzielnie kilkoma kliknięciami na stronie Banku, lub w oddziale czy na infolinii.
dodaj komentarz +