~ Olek • 2018-02-06
Ocena:
żenada. Wyobraźcie sobie, że za brak podania jakichś banalnych danych (typu: z kim nasza firma współpracuje, jakie jest nasze PKD) zablokowali nam konto bez wcześniejszego powiadomienia, że te braki mogą coś takiego spowodować.
Do końca ubiegłego roku mieli pouzupełniać te dane, czego nie zrobili i teraz na "gwałtu rety" nawet blokując karty i odmawiając dostępu do pieniędzy zmuszają do przybycia do banku i uzupełnienia np. numeru PKD.
Tak banalna sprawa, a używają do jej wyegzekwowania armaty, a wystarczyłby e-mail lub telefon, że mam przyjechać i to uzupełnić.
ŻENADA, ODRADZAM wszystkim ten bank. Kompletnie im nie zależy na swoich klientach, a jestem z nimi od ponad 5 lat. W ubiegłym roku unieważnili mi 3 karty płatnicze, tłumacząc się pomyłką i że w rekompensacie odwdzięczą się - już nie pamiętam, co ten gość mi powiedział, bo było to w czerwcu ubiegłego roku. Czekałem 2 miesiące na karty i znowu zaczęli mnie przepraszać obiecując, że już już będą. I znowu nic.
BRAK, BRAK SŁÓW
31927