~ Elżbieta • 2017-07-09
Ocena:
odradzam korzystanie z usług tego banku. Fatalna obsługa klienta, robią łaskę i niesamowicie się lenią albo jest to brak kompetencji.
W zeszłym roku wzięłam kredyt hipoteczny i od tego czasu użeram się z doradcą, który nie reaguje na emaile, nie odbiera telefonu, a wiadomo, że przy zakupie mieszkania w budowie są transze, wpis do hipoteki, etc. - wymagany jest mniej więcej 1x na miesiąc lub na 2 miesiące kontakt z bankiem. Od wielu tygodni czekam na obniżenie marży kredytu, bo jest już wpis banku w hipotece i nie mogę się doczekać! Jak udało mi się w końcu porozmawiać z doradcą, to usłyszałam, że mają masę pracy. Gdyby nie chodziło o moje pieniądze i moją szkodę (co miesiąc płacę 1.500 zl samych odsetek!), to może byłoby to i śmieszne nawet.
W końcu rozmawiałam z dyrektorem oddziału, który już 'za 20 minut' miał mi dać odpowiedź, a ani widu ani słychu. Znowu będę się musiała dobijać.
Po prostu zgraja leni, niekompetentnych, nieprofesjonalnych. O wszystko trzeba się dobijać i to wielokrotnie!
29641