~ mania • 2016-04-10
Ocena:
W piątek tj.07.04.2016 chciałam w waszym oddziele zlikwidować rachunek bankowy i otworzyć nową lokatę,ponieważ już istniejąca się skończyła 25.03.2016 i te pieniądze chciałam przenieść nas korzystną lokatę a tu zaczął się horror.Pani która mnie obsługiwała dzwoniła do placówki,bo zmienił się program nie poradziła sobie ze zerwaniem istniejącej lokaty na 0.5% a przelanie tych pieniędzy na 1.8%.Trwało to wszystko 40 minut.W końcu oświadczyła mi że dzisiaj nic nie załatwię,muszę przyjść w poniedziałek tj.11.04.2016.Oczywiście przyjdę ale żeby wypłacić moje pieniądze i zanieść do innego banku,który takie przeniesienia robi w ciągu 10 minut.Obsługa jest straszna,brak znajomości programu,w banku obsługuje 5 pań,a tylko ta jedna ma możliwości wypłaty i likwidacji kont,reszta się tłumaczy że nie ma uprawnień.
16011