~ BNP-nigdy więcej! • 2015-10-21
Ocena:
Zupełny brak profesjonalizmu i kompetencji , pracownicy nie znają warunków oferowanych produktów. Lepiej byłoby gdyby nie przekazywali żadnych informacji, niż wprowadzali w błąd!!! Umowę zawartą, bez udziału pracowników banku, drogą elektroniczną, zdecydowanie należałoby nazwać usługą profesjonalną, z rzetelnym przekazem danych. W Oddziale straciłam ponad 2 godz (drukowanie, uzgadnianie, szepty, sprawdzenie regulaminów i ofert, zabawa) i na koniec mam i tak wyższe oprocentowani, niż uzyskane w dniu zawarcia umowy!!! \r\nOsoby udzielające kredyt nie poinformowały mnie należycie o warunkach finansowania - wprowadziły mnie w błąd i naraziły na straty . Czytajcie wszystkie załączniki do załączników od załączników . W żadnym wypadku nie słuchajcie Doradców!!! Albo lepiej, zmuszajcie ich do spisania warunków na 1 kartce i podpisania, jak oświadczenie , że to wszystko!
14713