~ motylek35 • 2012-11-01
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wg może oprocentowanie Optimy nie jest najlepsze ale i nie najgorsze.
cieszy fakt, że BGŻOptima potrafi pójść na rękę klientowi kiedy zrobi coś nie tak. sama miałam problem bo źle zrobiłam przelew inicjujący i od razu zadzwoniła pani i wszystko wyjaśniła. Dostęp internetowy: czasami nie można sie zalogować o 8 rano, tak średnio raz w miesiącu bo są jakieś prace.
po zmianie na smsy z tego ustrojstwa miałam problem z zalogowaniem, ale zadzwoniłam tam do nich do banku i pan tak mi wyjaśnił logowanie w systemie ze później to juz ja sama uczyłam w rodzinie co i jak.
wiedza pracowników infolinii jest zatrważająca. specjalnie zadawałam trudniejsze pytania o bankowy tytuł egzekucyjny, o konieczność rozliczania podatku przy koncie firmowym (chłopak mi powiedział na infolinii znał się chyba na księgowości bo sypał mi stwierdzeniami na temat formy rozliczania z fiskusem. wiec generalnie jak dla mnie super. widać, że przepisy obowiązujące w bankach znają. nie wiem czy wszyscy tak tam obsługują czy po prostu miałam szczęście trafić na pana M.
mogli by pracować 24 h na dobe (tak wiem, nie ma kart i tak dalej, ale na prawde, sa ludzie co moga logowac sie do konta w nocy tylko i maja jakies problemy. albo co z sytuacja jak chce zrobic przelew zeby wyszedl o 8 a nie moglam zlecic po 14 i chce to zrobic jak mam czas o 2 a tu nie dziala i nie mogę zadzwonić? może BGŻOptima pomyśli nad tym, żeby chociaż jedna osoba pracowała w nocy, albo nawet dwie zeby jedna się nie nudziła sama.
a i byłam nawet w siedzibie! bank rzeczywiscie istnieje wiec nie ma co sie bac o bezpieczeństwo środków. trochę tam jak w zakładzie psychiatrycznym wszystko białe poza fotelami czarnymi, ale to kwestia gustu. najważniejsze, że pracownicy potrafią dać z siebie wszystko
. Możliwość negocjacji oferty: z tego co wiem to od 500 000 można. Minimum formalności: najważniejszy atut!!.
27367