Bank Pocztowy

Adres siedziby:
Bank Pocztowy S.A.
Centrala Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Adres centrali w Warszawie:
Bank Pocztowy S.A.Centrala
Biuro w Warszawie
ul. Polna 11
00-633 Warszawa

Infolinia Banku Pocztowego:
801 100 500
+48 (52) 34 99 499 (również z zagranicy)

(263 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

263 Opinie

użytkownik
Ocena:
Piszę dzisiaj "na gorąco", jestem nową klientką tego banku i już niedługo przestanę nią być. W zeszłym miesiącu otrzymałam od mojego męża z Niemiec przelew, który został zaksięgowany po 3 dniach roboczych(więc O.K). W tym miesiącu mąż ponowił przelew, nic nie zmieniając w treści, pieniędzy do dziś nie mam, przelew mąż wykonał 1 czerwca, dzisiaj jest 9 czerwiec. Wczoraj zadzwoniłam do banku i pani przyjęła reklamację, dzisiaj oddzwoniono do mnie i pani powiedziała:" widzę,że pieniążki są ale nie będą zaksięgowane na pani koncie, ponieważ 10 czerwca przelew został cofnięty do Niemiec" , ja zapytałam jak to 10-tego, skoro dziś jest 9 czerwiec, a ta pani :"dziwne, no tak, więcej nie mogę pani na ten temat powiedzieć i rozłączyła się". Niestety dziś były ogromne problemy aby się dodzwonić do banku i udałam się do placówki w Kołobrzegu. Pani bardzo miła chciała mi pomóc i przyjęła reklamację oraz zadzwoniła przy mnie do Warszawy, gdzie dowiedziałyśmy się, że przelew juz cofnięto, ponieważ mój mąż nie wpisał mojego imienia(reszta się zgadzała). Ja z Panią w banku powiedziałyśmy żeby pani w W-wie zobaczyła przelew z maja i stwierdziła, że też był bez imienia i pytam dlaczego wtedy zaksięgowano go, a ona "widocznie przymkneliśmy oko" - to odp.pani na stanowisku w banku w centrali w W-wie. Bank Pocztowy decyduje poza plecami klientów, kótre przelewy księgować które nie, dla mnie to OSZUSTWO i od jutra będę walczyć o swoje prawa na drodze prawnej. Bank naraził mnie na straty finansowe typu czynsz, który płacę zawsze 10-tego, a także spłata karty kredytowej też 10-tego i pewnie jutro będę miała ją zablokowaną(na szczęśćie nie w tym banku), oprócz tego mam wyciąg bankowy męża z opłatą za przelew w Euro, którego Bank Pocztowy mi nie zaksięgował. Krętactwo i oszustwo, dlatego zrobię wszystko aby w imieniu swoim a także na przyszłość innych klientów to zmienić i będę walczyć o odszkodowanie. NIE POLECAM NIKOMU !!!!!!