Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam (juz prawie mialem) konto 10 lat... 3 kart kredytowe, konto firmowe, i nie idzie sie z tym bankiem dogadac. nie dbaja o klienta ktorego juz maja, cos jak TPSA... wiec, zamykam konta i nie polecam. Obsluga jest bez kompetencji. Za nic nie potrafia sie podpisac, tak jak urzednicy... Reasumujac - byl dobry, jest zly. Nie polecam. A jeszcze jedno - czy znacie bank do ktorego idziecie i mowicie ze zamykacjie wszystkie konta, a oni po prostu to robia, zamiast zapytac sie jak cos zmienic zeby czlowiek zostal z nimi?? :)

Komentarze (2)

użytkownik
~ SK  •  2013-06-05
To akurat zaleta - mam dosyć tłumaczeń dlaczego zamykam konto - zamykam bo tak chcę i nie zamierzam się tłumaczyć ani wypełniać bzdurnych ankiet. Miałem takie rozmowy w PKO BP i NORDEA.
użytkownik
~ gosia   •  2013-07-09
ja polecam BZWBK jestem zachwycona z obsługi, konta, nie zadają zbędnych pytań co chce to mam bez dodatkowych kosztów itp. szczerze polecam
dodaj komentarz +