Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Po kilkunastu latach prowadzenia rachunku Millennium (od czasów Banku Gdańskiego ) postanowiłam go zlikwidować ponieważ okazało się że jest jednym z droższych. Ponadto kilka innych banków zaproponowało mi o wiele korzystniejszą ofertę małego kredytu hipotecznego, chociaż wydawało mi się że ze względu na tak imponujący bankowy staż, powinnam mieć z tego tytułu jakieś przywileje. Nadmieniam że zawsze byłam osobą pracującą, posiadałam linię kredytową i kilka innych usług, za które bank zgarniał niemałe pieniądze. Nic bardziej mylnego. Do dziś (a minął rok) nikt nie zapytał dlaczego taka decyzja, ani Pani z obsługi klienta ani żaden konsultant czy przedstawiciel. Wart czasem dokonać jakiejś zmiany.

Komentarze (3)

użytkownik
~ jacek  •  2013-02-09
zgadzam się z Panią w 100%, również posiadam konto w banku millenium od czasu kiedy nosił nazwę bank gdański, i konto jest oprocentowane 0% i tylko banko pobiera sobie opłaty, więc będę myślał nad zmianą konta, pozdrawiam
użytkownik
~ Marcin 36  •  2013-02-09
Gosiu 39 może postąpiłaś zbyt gwałtownie? ja bym podszedł do kierownika oddziału i powiedział z jakiego powodu chcę postąpić w taki sposób i czy może coś zaproponować,a wtedy bym podejmował decyzję , dla przykładu kilka dni temu wycofałem mała lokatę z tego banku - a za chwilę konsultant zaproponował abym powrócił z tą kwotą na niestandardowych warunkach. Jeśli jednak się obraziłaś na ten bank to ja cie nie namawiam na rozmowę z nimi, ale podpowiem - jeśli chcesz dobrych ofert to szukaj sama, bierz tylko te produkty z danego miejsca które spełniają oczekiwania zamiast całe pakiety, a jeśli nie płacisz za jakiś produkt to po co go zamykać? ;-) pozdrawiam.
użytkownik
~ rn  •  2013-04-12
Mam analogiczną sytuację. Po kilkunastu latach korzystania z konta jestem w gorszej sytuacji (jeżeli chodzi o opłaty) niż nowy klient. Ten bank nie dba o stałych, wieloletnich klientów, w najbliższy czasie przenoszę konto do innego banku.
dodaj komentarz +