~ Karol Piechota • 2019-10-31
Ocena:
Po wielu latach, rozpoczynam process zamknięcia kont w millenium. Miałem IKE zależny od WIG20 w tym banku. Postanowiłem zamknać IKE.
Problem 1. Tylko w placówce oddziału
Poszedłem 19 wrzesnia GK Krakow, 1h w kolejce. Pan miły.Załątwione
Czekam i cisza. Co sie okazało WIG20 w dół a bank dalej pobiera mi miesięczną kasę. No to spokojnie reklamacja.
A tu odpowiedz
"Dziękujemy za przekazane informacje. Przykro nam, że nasza odpowiedź nie była dla Pana satysfakcjonująca. Nie możemy przychylić się do Pana prośby odnośnie zwrotu środków, gdyż zostały one zaksięgowane na wciąż aktywnej Pana umowie IKE. Może Pan złożyć jedynie wniosek o zwrot z IKE."
Aha to nie pracownik winny tylko Ja!. Użyłem złego słowa (likiwidacja zamiast zwrot) Pan wniosek przyjął ale że nie mam 65 lat to wniosek nie zadziałał!!!!!
Po co Pan przyjmuje wniosek jak i tak wiadomo że będzie nie ważny? A skoro Pan z M popełnił błąd to niech Bank się przyzna.
Koniec dziękuje do 3 miesięcy w tym banku mnie nie ma!
Karol Piechota
Problem2.
42555