~ Michał K • 2019-07-19
Ocena:
Załatwiam kredyt w tym oddziale i jestem bardzo niezadowolony. \r\nPo pierwsze, przy złożeniu wniosku o pierwszą transzę Pani z banku nie złożyła parafki na jeden ze stron w związku z czym musiałem dostarczać specjalnie swoją kopię umowę po to, żeby mogli dosłać do centrali wniosek z oboma parafkami.\r\nPo drugie pracownik banku nie skserował jeden ze stron wpisu z wykreślenia ksiąg wieczystych. \r\nPo trzecie, kiedy okazało się jakaś negatywna weryfikacja dokumentów bank zamiast załatwić i powiedzieć mi hurtem o problemach to wysyła pojedynczo. Raz musiałem lecieć do sądu później do banku, a za drugim razem specjalnie jeszcze raz do banku, a jedna i druga sprawa były niezależne. \r\nFatalna obsługa i zdecydowanie odradzam. \r\nZ dodatkowych rzeczy to bank także oficjalnego, elektronicznego, urzędowego dokumentu o zaświadczeniu o niezaleganiu. \r\n\r\nDrogie Banki, to ja jestem klientem i chyba wam się role pomyliły, gdyby tylko ta [Moderacja] procedura nie trwała tak długo to już dawno bym się przeniósł do innego banku.
41107