Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niekompetentni pracownicy w rzeszowskim oddziale (Galerii Rzeszów), nie mówiący w ogóle w języku angielskim. Poza tym, śmieszne wręcz procedury przy sytuacji kiedy wpłatomat \"zjada\" gotówkę. Przy dużych sumach czekanie na decyzję co dalej z gotówką 15 dni jest jednak zdecydowanie za długie. Reasumując, jeśli chcesz bezproblemowo zarządzać swoimi pieniędzmi, wybierz inny bank. [Moderacja] Workers here are incompetent people . ATM literally eats your money and they never return it, even with big amounts of money. They don\'t really know how long you have to wait for the return (at first it was 3 days, later 7). After all you get to know you have to wait 15 working days and in case with big money it\'s not always impossible to wait that long. To conclude, if you want to peacefully manage your money, do not choose this bank.