Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałem do czynienia. Pod koniec stycznia 2019 roku złożyłem dyspozycję zamknięcia karty Impresja (k. kredytowa). Zapytałem pracownika banku na Pradze Pd, ul. Francuska (Warszawa), czy będą pobierane jeszcze jakieś opłaty ze strony banku na tej karcie? Odpowiedź brzmiała: nie. Po zalogowaniu - niespodzianka: opłata za prowadzenie karty. Przeniosłem konto osobiste i inne usługi do innego banku; został mi tylko kredyt hipoteczny we frankach. Spłaciłem już ponad 20%, ale bank nadal pobiera ubezpieczenie niskiego wkładu wg algorytmu, który został niepoprawnie skonstruowany. Nikt tą rzeczą się w banku nie przejmuje. Wysłałem liczne reklamacje i zawsze otrzymywałem tę samą odpowiedź: nic nie jesteśmy w stanie zrobić. Odzyskałem część środków za pośrednictwem instytucji Arbitra Bankowego. Co do reszty - szykuję pozew sądowy. ODRADZAM!!!