~ Kontent • 2019-02-23
Ocena:
Ja jestem zadowolona z usług banku Millenium,zarówno w oddziale w Brodnicy, w Gdańsku, w Lęborku.Nigdy nie miałam żadnych problemów z tym bankiem, przelewy szybko dochodzą. Na infolinię też nie ma problemu się dodzwonić, co wiem z autopsji, bo kilka razy udało mi się zablokować aplikację wpisując zły Millekod.\r\nAplikacja intuicyjna,tylko wolałabym,żeby była możliwość zobaczenia pełnego numeru konta,ponieważ kiedyś był mi potrzebny i musiałam logować się przez stronę na komputeterze,co było trudne,gdy składa się właśnie wniosek w urzędzie.\r\nBardzo dużo oddziałów, doceniam też fakt,że w przeciwieństwie do Spółdzielczego nie ma tam rejonizacji. W czasie pobytu w Lęborku,po podaniu odpowiednich danych mogłam bez problemu odblokować sobie płatności zbliżeniowe.W przypadku zgubienia karty(2 razy ją zgubiłam)można ją szybko zablokować przez aplikację mobilną,a po niedługim czasie wyślą nam nową.\r\nKolejki w oddziałach niekiedy długie, mało dostępnych pracowników i za to odejmuje pół gwiazdki,ponieważ niejednokrotnie czekałam ponad 20 minut na wypłacenie pieniędzy z konta.\r\nKolejny minus - w bankomatach można wypłacać tylko kwoty rzędu 50 zł i wzwyż.\r\nBolą mnie też prowizje przy przynoszeniu środków z oszczędnościowego konta na zwykłe,dlatego nie przechowuje już tam swoich oszczędności.\r\nW chwili obecnej nie płacę żadnych opłat za prowadzenie konta ani za kartę,co jest dla mnie korzystne.\r\nPodsumowując,zasłużone 4 /5 gwiazdki.\r\n\r\n
38407