Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku konto od lat ok 15 i... to ostatni rok! Co za koszmar! Zeby czlowiek nie mogl nawet normalnie zrobic przelewu miedzy wlasnymi rachunkami typu konto oszczednosciowe vs konto biezace???? Jeszcze pare miesiecy temu przelewy wewnetrzne byly realizowane o kazdej porze a teraz jak w latach 90-tych! O przelewie miedzy wlasnymi rachunkami w weekend nie ma nawet co marzyc! A obsluga klienta i poziom kompetencji wogole juz na opinie nie zasluguje. Pojecia nie maja o funduszach, o akcjach, z trudem rozrozniaja instrumenty mieszane od akcyjnych, zachwalaja inwestycje w akcje z ktorych wiekszosc inwestorow sie wycofuje, dostep do informacji na temat wlasnych rejestrow zenujacy - w zasadzie nic z niego nie wynika, trzeba prowadzic wlasna ksiegowosc w excelu by sprawdzac, czy napewno sie zgadzaja wszystkie zasilenia i ksiegowania. Rownolegle mam konto w mbanku i tam wszystko pieknie dziala, bez wzgledu na poe dnia / nocy czy dzien tygodnia. A w millennium - szereg "udoskonalen" doprowadzil ten bank do poziomu totalnej nieuzywalnosci. Omijajcie. A oddzialy wogole!