Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
W dniu dzisiejszym towarzyszyłam mojej Mamie podczas wizyty w oddziale banku przy ulicy Kartuskiej 98 w Gdńasku . Jestem wielce zdegustowana obsługą 89 letniej klientki . Pan Kierownik był bardzo zajęty "papierkologią" więc odsyłał klientów, którymi powinien się zająć, do okienka/lady kasowego. Moja Mama , z niedosłuchem załatwiała sprawy związane ze zmianą lokat i kolejną lokatą wcale niemałych sum ,stojąc przy ladzie ponad 40 minut!!!! Jestem tym oburzona . Gdyby w pobliżu był inny bank przeniosłam by cały wkład do niego ufając,że tam obsługą klienta z należnym szacunkiem . Moja mama po wyjściu z tego oddziału banku ledwie szła o własnych siłach - tak wyczerpało ją stanie przy ladzie , gdy tymczasem pan kierownik lawirował w nienagannym garniturze i krawacie pomiędzy kasjerkami ,smutno mi, że tak traktuje się seniorów.

Komentarze (5)

użytkownik
~ VIP  •  2018-11-13
A niby dlaczego pan kierownik miał zajmować się Pani mamą ? Co to jakiś VIP? Kierownik jest od tego żeby kierować, nadzorować. A od lokat (niezależnie od sum) jest kasa. Jeżeli mama stała trzeba było poprosić o krzesełko. Proszę się nas sobą zastanowić
użytkownik
~ Wilder  •  2018-11-14
Ta opnia dotyczy pana "Kierownika" nie Banku :)
użytkownik
~ julian  •  2018-11-20
Dziwię się komentującym ,że bronią braku wrażliwości urzędnika wobec klienta i to mocno starszego. Kierownik powinien natychmiast zauważyć ,że trzeba i to natychmiast tej pani pomóc. Brak empatii widać jest normą w tym banku, skoro kierownik jej nie wykazuje.
użytkownik
~ Penomocnik  •  2018-12-22
A Pani jako pełnomocnik nie mogła tego załatwić za mamę ? Po co fatygować starsza osobę do Banku.
użytkownik
~ NN  •  2019-02-19
Trzeba bylo mamie milleneta zalozyc i zrobic to w domu przerz Internet - rozumiem ze mama nie dalaby rady ale pani piszac opinie raczej milleneta by ogarnela.
dodaj komentarz +