Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Potwierdzam! Nie dajcie się nabrać na reklamowaną lokatę PROFIT 2,7%! Nie jest prawdą ,że przelane na konto lokaty PROFIT nowe środki są oprocentowane tak jak reklamują. 16 marca wpłynęły do mnie na konto nowe środki dużej wartości, od razu przelałam dużą kwotę z części nowych środków na lokatę PROFIT- wcześniej upewniając się, u konsultanta, czy one będą w całości brały udział w tej promocji.Na początku kwietnia sprawdziłam co się dzieje z ta kwotą... jakież było moje zdziwienie, że na ustalonym procencie 2,7% bierze udział tylko część tych środków a pozostała na 0,6% jest oprocentowana! Po długiej rozmowie z miłą Panią dowiedziałam się, że owszem nowe środki zostały przelane 16 marca, ale 10 marca w banku sprawdzili mój stan konta i moja lokatę pomniejszyli o tę kwotę, uznając, że takie było saldo na moim koncie w dniu 10 marca.... i pomniejszyli przelaną kwotę na lokatę PROFIT uznając, że to były stare środki na koncie. Mimo, że w dniu 16 marca nowe środki, które wpłynęły znacznie przekroczyły wartość środków przelanych na konto Profit. Czuję się oszukana! Podobno jest to ujęte w regulaminie, owszem trzeba być pracownikiem banku lub prawnikiem, by zrozumieć ich tok myślenia. Niby takie proste zasady... wpłacasz do danej kwoty nowe środki i po trzech miesiącach masz dany procent.. nic bardziej mylnego! Nabijają klientów w butelkę! Czy jest to zgodne z prawem, że zatajają tak ważną informację przed Klientami? Drogi Kliencie Banku Millenium - NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!!! Zanim wpłacisz na konto nowe środki by założyć lokatę PROFIT, spraw by na koncie była symboliczna kwota, by nie oszukali Ciebie - tak jak zrobili to ze mną i innymi nieświadomymi Klientami. Oszukana

Komentarze (4)

użytkownik
~ NeTio  •  2018-06-09
Dziwne...\r\nKolejna pretensja od kogoś, kto chciał być sprytniejszy od Banku. Polska mentalność - JA ich [MODERACJA]!\r\nJak zwykle wychodzi odwrotnie.\r\nDlaczego ja nie mam takich problemów?\r\n
użytkownik
~ Mumin  •  2018-08-22
Musze coś dodać od siebie, jestem klientem Millennium od dawna ale zdarza mi sie lokowac srodki w innych zw wzgledu na zysk, nigdy nie zostałam oszukana. Jeżeli skaczesz z kwiatka na kwiatek to przynajmniej czytaj dobrze umowy, wszystkie banki bardzo podobnie traktują nowe srodki ale różnie są naliczane zyski trzeba to wziąć pod uwagę.
użytkownik
~ wieli  •  2018-10-03
To prawda. Profit-Promocja to oszustwo. Pogmatwane i niezrozumiałe. Byłem w podobnej sytuacji.
użytkownik
~ Aga   •  2019-04-17
Straszne... Szkoda że myli Pani lokatę z kontem oszczędnościowym... Może dlatego, tak mało Pani zrozumiała z informacji uzyskanej od doradcy..
dodaj komentarz +