Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Reklamowane Konto Oszczędnościowe Profit na 2,7% w skali roku to nie jest prawda. Przekonałem się na własnym przypadku. Wpłaciłem określoną kwotę na to konto jako nowe środki i postanowiłem, że będą sobie "leżały" przez 3 miesiące. Jakie było moje zdziwienie, gdy po niecałym miesiącu znaczna część kwoty była oprocentowana promocyjnie, a część już tylko standardowo. Skontaktowałem się w info linią. Pani tłumaczyła pokrętnie włączając muzyczkę poinformowała, że potrzebuje czasu. Po ponad 10 minutach rozłączyłem się (dobrze, że mam rozmowy nielimitowane). Skontaktowałem się ponownie. Pani (inna) poinformowała, że tak właśnie ma być, ponieważ...... Ja tego nie zrozumiałem, ale po kolejnych kilku dniach zauważyłem, że kwota oprocentowana promocyjnie znacznie wzrosła i sięgnęła niemal całości kapitału. Skontaktowałem się ponownie. Zapytałem, skąd biorą się takie różnice. Pani poinformowała, że nie ma dostępu do tego co było, ale do tego co jest (?!!!!) Gdy zapytałem dlaczego reklamują 2,7% na nowe środki i nie informują o nieuczciwej ofercie, to pani tłumaczyła mi zaangażowanie wszystkich środków pieniężnych do nowych środków...itd. Zabieram środki z tego banku i przekazuję do bardziej uczciwego banku, z którym mozna zawrzeć umowę na jasnych warunkach. A tak nawiasem mówiąc, idąc tokiem rozumowania Pani z info linii, skoro Pani nie posiada dostępu do tego co było, tylko dostęp do tego co jest, to jaką gwarancję macie Państwo, że Wasze pieniądze wpłacone kilka dni temu są jeszcze na koncie?