Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank millennium to najbardziej nieprzyjazny klientom bank. Osoba chcąca założyć konto musi stać w kolejce przy kasie aż łaskawie ktoś znajdzie chwilę. Stanowiska dla konsultantów do obsługi stoją puste i jedynie się prezentują. Przy pierwszej próbie założenia konta zostałam zamknięta z kilkoma innymi potencjalnymi klientami w malutkim przedsionku z bankomatem z brakiem możliwości wyjścia z placówki gdyż przyjechał konwój. Na Boga prawie się udusiliśmy. Dodatkowo nic nie można załatwić inaczej niż w placówce które czynne są tak że trzeba niestety wziąć urlop. A jak już nawet próbuje się cokolwiek załatwić telefonicznie to nic nie można ze względów bezpieczeństwa ponieważ zaraz jest podejrzenie że to nie ja dzwonie a ktoś ukradł mi telefon dokumenty osobiste i dokumenty bankowe. Paranoja. I oczywiście proszę zgłosić się do placówki celem wylegitymowania się. Odradzam stanowczo..