~ Motylkowa • 2014-01-30
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niestety nie korzystam jeszcze z lokat ani kredytów
. Dostęp internetowy: Świetna strona, intuicyjna, nie przeładowana zbędnymi informacjami czy wyskakującymi ekspertami chcącymi wcisnąć nową usługę. Na komórce również działa bez zarzutów. Co prawda jest bardzo niski próg dostania się na konto przez telefon (tylko jeden ustalony PIN) ale to jedyna wada tej aplikacji. . Obsługa klienta w placówce: Nigdy raczej nie miałam zastrzeżeń. Szybko, sprawnie, uczciwie. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystałam. Elastyczność oferty: Co prawda nie należę jeszcze do wymagających Klientów, nie posiadam kredytu ani lokat ale jeśli będę tego potrzebować to na pewno spróbuję z Millennium na podstawie rekomendacji rodziny. . Wysokość opłat i prowizji: Zero opłat za prowadzenie konta czy wyjmowanie pieniędzy z bankomatów, tak więc duży plus.. Oferta kart płatniczych: Tu ocenię nisko z uwagi na wycofanie się z oferty zwrotu prowizji w przypadku zakupów w wybranych placówkach. Domyślałam się, że prędzej czy później przestanie się to bankowi opłacać ale inne banki dalej taką ofertę mają więc tu duży minus. .
28175