~ Monika • 2014-01-24
Ocena:
Dostęp internetowy: Niewypał! Ok. 10% spraw mozna załatwic przez internet. Jakikolwiek błachy problem kaza pedałować do oddziału. U mnie 6 razy w ciągu 2 dni. Skandal!!!. Obsługa klienta w placówce: Zero kompetencji, zero odpowiedzialnosci , ciągła niemoc- Skandal!!!
Pracownicy placówki przy ul. Dobrej plotą bzdury. Chyba nie dokonca orientują się ze pracuja w banku, a nie np. u providera internetu np.(panienka,Ewelinka proponowala mi dostęp do internetu!!!!). Pan Hubercik twierdził ze konto lokacyjne to moje konto bieżące. na pytanie: to dlaczego nie moge zrobic przez internet przelewu z tego konta odpowiedzial, bo to konto lokacyjne. Przeksiegowanie srodków z feralnego konta lokacyjnego ( po tym jak juz zapedzono mnie do placówki- choc chcialam zalatwic sprawy tak jak w innych bankach- przez telefon)zajeło pracownikom 1,5 godziny czasu.!!!! Pan Hubercik wyraznie ubawiony sytuacją!!! No cóż zapewne nie o kliencie myslał w pracy , tylko o wyglądzie elegancko zaczesanej do góry grzyweczki.
Doprowadzili moją Mame do stanu przedzawałowego!!! I to jak mówia na infolini w trosce o bezpieczenstwo klienta. Ładna mi troska! Najgorsza obsługa klienta z jaka sie spotkałam. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Spróbuj zamknac rachunek w tym banku!- Ja miotam sie juz od 3 dni a pewnie zanim odzyskam swoje pieniadze minie kolejnych 4 . Skandal!!!!. Elastyczność oferty: O jakiej elastyczności mowa! Tam wszystko jest sztywne jak kij.!. Wysokość opłat i prowizji: Nie spotkalam sie jeszcze z takim skandalicznym potraktowaniem klienta! Przelew przy pomocy interentu 7,99zł!!!!!!!!. U dorady 15 zł !!! Tu koentarza innego nie potrzeba.
28173