Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nic nadzwyczajnego. Dostęp internetowy: Za krótki czas na realizację zleceń - może zabraknąć czasu na dokończenie operacji. Strasznie długo trzeba czekać na odpowiedź na maile. Od dwóch lat nie potrafią zamknąć konta, z którego zrezygnowałem. Co jakiś czas niesłusznie naliczają opłatę za jego prowadzenie, potem przepraszają zwalając na błąd systemowy.. Obsługa klienta w placówce: Ludzie sprawiają wrażenie jakby pracowali tam za karę.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Brak zdania - nie korzystam z tych ocji. Elastyczność oferty: Niby coś się dzieje, co chwila coś nowego, ale gdy się temu bliżej przyjrzeć to okazuje się to nieatrakcyjne.. Wysokość opłat i prowizji: Teoretycznie kuszą zerem opłat - w rezultacie łączne opłaty to co miesiąc 10-13 pLN. Oferta kart płatniczych: Są :).