Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: nigdy nie miałam problemu z obsługą przez internet; szybkie i sprawne przelewy; strona czytelna. Obsługa klienta w placówce: tragedia; długie kolejki i sporo czekania, a jeśli już się człowiek dopcha do obsługującego z reguły nie może on pomóc w sprawnym załatwieniu sprawy; zdziwienie też budziło to, że chcę przeczytać umowę czy jakikolwiek inny dokument i oczywiście nic nie można w tym dokumencie zmienić; poza tym prosta czynność zmiany adresu do korespondencji wymagała 3 wizyt w oddziałach, ponieważ oświadczenia w tej kwestii ginęły.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: mało elastyczna + procedura dość długotrwała i wymagająca koszmarnej ilości dokumentów (pomijając fakt, ze konto w tym banku mam od dawna, czyli bank zna moją historię oraz wpływy). Elastyczność oferty: kiepska no i procedury długotrwałe. Wysokość opłat i prowizji: do przełknięcia choć opłata za kartę kredytową wysoka.