~ bardzo niezadowolony klient • 2010-12-09
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo niska. Dostęp internetowy: ok, ale mało intuicyjny, brak wielu funkcji dostępnych w innych bankach, nie wszystko działa - np przelewy między własnymi rachunkami trzeba robić jak przelew zewnętrzny. Obsługa klienta w placówce: obsługa to najlepsza cecha na tle pozostałych. Oferta kredytu/ debetu w koncie: słaba. Elastyczność oferty: dobra. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysokie!
opłata za prowadzenie konta 15zł, za każde dodatkowe konto -15 zł, za przelew (każdy przelew) 1zł, kuriozalne naliczanie opłat - np kilka opłat za tą samą usługę, jakieś karne opłaty nie wiadomo skąd, albo opłata 50 zł za nieterminową spłatę karty gdzie ta nieterminowość bierze sie stąd, że została naliczona opłata za ubezpieczenie karty 2,99 i za niespłacenie tego w terminie ( z braku świadomości) 50 zł kary!!! skandal, dodam, że opłata za prowadzenie karty jest jescze pobierana bezpośrednio z konta oraz jest pobierana opłąta roczna za kartę dopisywana do salda karty.
Reasumując mamy trzy opłaty za kartę + kilka opłat za prowadzenie konta + opłaty za przelewy
nie wystarczy, że bank zarabia na naszych pieniądzach, które tam trzymamy czy na transakcjach kartą (przecież i tak tam zarabia kilka %)????
. Oferta kart płatniczych: masakra, to nie jest normalna oferta, to jest dziadowska oferta.
25159