Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tu jest naprawdę nieźle. . Dostęp internetowy: Tu też zupełnie dobrze - niemal wszystkie sprawy można załatwić przez internet. Podczas normalnej współpracy wizyty w oddziale są rzadkością.. Obsługa klienta w placówce: I bardzo dobrze że wizyty w oddziale są rzadkością, bo jest to pięta ahillesowa banku. Personel złośliwy i niedouczony - nie zna własnych procedur a nawet do końca nie zna własnego regulaminu. Potworna ślamazarność obsługi, wizyta rzadko krótsza niż pół godziny.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Taak, każdy znajdzie coś dla siebie. Innymi słowy, mają mnóstwo sposobów aby na swoich klientach zarobić.. Elastyczność oferty: Nie wiem jak ocenić elastyczność oferty, ale jeśli chodzi o dopasowanie się do potrzeb klienta, to każdy znajdzie coś dla siebie, natomiast jeśli autor ma na myśli jak bank reaguje w nietypowych sytuacjach, to w każdej niejasnej sytuacji pada magiczne hasło REGULAMIN i sprawa załatwiona - ze strony banku oczywiście. Wypadkowa 3.. Wysokość opłat i prowizji: Biorąc pod uwagę, że większość banków ma przelewy internetowe za darmo, to raczej nędznie się to przedstawia w Millenium - za przelewy internetowe się płaci a operacje gotówkowe w banku koszmarnie drogie.. Oferta kart płatniczych: Szeroka, tylko że nie korzystna. Koszmarnie drogie są te opłaty, zdzierają za jakieś ubezpieczenia tych kart, wciskają je na siłę bo nikt ich nie chce..